Sunday, March 20, 2011

KISAH EXAM

Ya inilah dia masa final exam sudah tiba. Makin dekat final exam makin cuaklah kami. tapi makin cepat habis exam ni makin cepatlah petanda nak pulang Malaysia! :D

urgh tapi xbest la minggu ni. Exam ni dilalui dengan halangan yang mantap2 ye. I guess so.

4 PAPERs done. Patholgy, Microbiology, Forensic and Pharmacology

Pengalaman paling xbest masa exam Microb.Ya Allah bayangkan dirimu ditempatku.lol.
Terpaksa tahan nk terkucil selama 3 jam. Dr Ketaki bole la plak rilek je tgk aku separuh nyawa bersabung hidup dalam keadaan begitu.
Selang setengah jam aku angkat tangan, " Madamme may i go to toilet?"
The reply is only "NO" (-__-)

tik tok tik tok. 2 jam setengah dah berlalu. Dan aku masih bersabung nyawa. Ya ampun.
She said ,"You cant go out for the last 30 minutes"
okey (>___<)

3 jam berakhir. Dan kertas dipungut.
Dalam kelam sibuk, aku terus cabut keluar tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan,
sedang orang lain semua sibuk bertanya susah ke senang ke paper tadi.
Ah aku xpeduli.
Aku bersabung nyawa woo xdapt pergi toilet..argh!

No comments: