Saturday, July 10, 2010

POYO

Kadang-kadang terasa ini bukan tempat aku.
Ya aku mahu berada di sini, sebagai diri aku. Bukan bermadah topeng sekarang ini
Aku mahu pulang ke rumah lahirku seketika
Mahu bersih segala tongkal dosa segala sisipan gelisah

Bila aku boleh pulang?
Jadual exam sudah keluar, cuti bermula seminggu selepas raya.
Ini bakal raya pertama di peratauan.
Memang bala duka nestapa..

Dan bila sudah pulang Malaysia nanti aku mahu extend cuti ciput ni
Balas dendam la gamaknya.

Di sini aku bukan aku. Aku bosan. Setiap saat adalah kebosanan.


3 comments:

faiz ck said...

kenapa bukan kau?b urself...
*thinking~are we experiancing the same thing??*

TOXICSNAIL said...

haha,.hidup makin onar.
hari2 makin pincang..haha
makin bosan makin mati mood..haha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.