Tuesday, December 7, 2010

BLOG BINATANG

Sapa nak kenal abang Tom? Saya panggil beliau TomOk baru-baru ini kerana kelihatan ketulan daging melekat di pipimya baru-baru ini. Hahaha
Bolehla kawan-kawan melayari blog beliau yang terbaru. Post pasal kucing. So sweet dad!

Amek link ni Blog Abang Tomok. Beliau sangat ligat berblog baru-baru ini..hahha
Sila usha

Di samping itu saya pun mahu melampirkan gambar-gambar jin-jin keras belaan saya.
Yang kiranya umur mereka sudah menjangkau 3 Tahun hujung tahun ini.
Diberi nama Pancake dan Donut ( nama-nama makanan sedap ni! )






Kah kah kah, Sebenarnya aku tidak gemar membela binatang berbulu. Aku lebih memilih sisik daripada bulu
:)

3 comments:

Wan Mohd Rashid said...

go for snake this time!!! Hahaha! Mesti exotic giler kalau ko tetiba ada viper etc :p

tOmiO said...

babi,,,
bgtau blog ako kat sume orang...
macam setan...
ko yg gemok do skang...
ako dah kurus...
hakhak

Sapuan said...

Ye lah.... spesis2 bersisik cam ko jehan mmg layak dok same2, bermesyuarah begitu