Tuesday, November 30, 2010

ANALYZE THAT


Otak.
Letak kat atas sekali dalam badan kita. Mulia dan hebat.
Tapi bagaimana manusia mampu guna otak itu?
Kajian kata manusia guna 3% je penggunaan otak dalam kehidupan seharian.
Dalam cerita The Sorcerer's Appreintice pula merepek nak kuasai magic kena guna 100% isi otak
woot woot. LOL

Hurm aku memang obses tentang otak. Otak manusia la bukan otak kucing ke lembu ke.
Tahun lepas time final exam Anatomy pun aku dapat specimen otak. Semua soalan pasal otak. Botak aku.
Selamat bole jawap. Tak botak la aku.

Nope.
I just being amused by one aspect of it. Analyzing.

Yup manusia memang ada otak. Ada otak yang sempurna.
Tapi xreti guna rasanya.

Kalau tengok citer2 superhero korang suka kuasa yang mana?
Sembur api?
Superstrength?
Shape-shifting?
Ninjustsu?

Aku suka kuasa psikik. Dan pada aku rasa, Analyzing ini merupakan salah satu kuasa psikik.
Dalam pengaruh dua-dua bahgian minda sedar dan separa sedar, Analyzing bole menjadi sangat hebat.
Setiap manusia ada kelebihan ini.
Tapi xsemua manusia mampu kawal dan kuasai.
Sebab apa?
Sebab korang noob haha

Analyzing can be best used in a good manner. As far as I'm concern, most villains of all times have the brains of the bunch of genuises. They can manipulate and analyze things perfectly. It makes them better than anyone, in terms of brain capabilities.

No comments: